Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΝΑΨΗΣ ΔΑΝΕΙΩΝ ΣΕ ΕΛΒΕΤΙΚΑ ΦΡΑΓΚΑ- ΛΥΣΕΙΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ

   Είναι η συνέχεια αγαπητοί αναγνώστες μου του θέματος που έχω κατ' επανάληψη ασχοληθεί και αφορά τον δανεισμό πολλών από εσάς στο νόμισμα του ελβετικού φράγκου.
ΣΥΝΗΘΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΞΩΔΙΚΩΣ
      Αγαπητοί αναγνώστες, πλήθος πολιτών που είχαν την ατυχία να συνάψουν δάνεια σε ελβετικά φράγκα επισκέφτηκαν το γραφείο μου και το ιστορικό της υποθέσεώς τους (Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ) το οποίο και συμπεριέλαβα στις αγωγές κατέθεσα εναντίον των τραπεζών όσο και προηγουμένως σε εξώδικες δηλώσεις που απηύθυνα κατά αυτών προς επίτευξη εξώδικου συμβιβασμού είχαν να κάνουν με το εξής :

Πρώτον, η πλειοψηφία των πελατών μου αυτών είχε απευθυνθεί σε τραπεζικά ιδρύματα προκειμένω να συνάψει ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ (το τονίζω αυτό) και όχι να κάνει οποιουδήποτε είδους επένδυση, αφού όπως ανέφερα και σας ανεφέρω και εδώ η σύναψη δανείου σε ξένο νόμισμα έχει την έννοια του επενδυτικού προιόντος, μιας και όταν ο καταναλωτής καλείται να πληρώσει σε ξένο νόμισμα, το οποίο όμως διατηρεί μεταβλητή ισοτιμία με το εγχώριο νόμισμα του ευρώ, τότε πρόκειται για μία είδους επένδυση κατά κάποιο τρόπο. 
Υπάρχει βέβαια και μία μερίδα πελατών μου μου πήραν πάλι ΔΑΝΕΙΟ αλλά ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ πάλι σε ελβετικό φράγκο, που και πάλι δεν είχαν καμία πρόθεση να επενδύσουν σε κάποιο προιόν αλλά είχαν σκοπό απλά να επισκευάσουν το σπίτι τους (αυτό είναι όλο με πολύ απλά ελληνικά).

¨Ετσι ξεκινάει το σκεπτικό της ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ κατά των ΤΡΑΠΕΖΩΝ για κήρυξη της καταχρηστικότητας των δανείων αυτών : Στις.........του 2006 ή αρχές του 2007 για άλλους, επισκέφτηκα την ανώνυμη τραπεζική εταιρία με την επωνυμία ...........(υποκατάστημα..........π.χ Λάρισας) με σκοπό να συνάψω στεγαστικό δάνειο για την αγορά πρώτης κατοικίας μου ή να επισκευαστικό δάνειο για να ανακαινίσω την οικία μου. Αυτή ήταν η πρόθεσή μου δηλαδή και όχι να επενδύσω σε κάποιο προιόν που να συνδέεται αιτιωδώς με το δάνειο αυτό. 

Δηλαδή οι πελάτες μου, όντας οι περισσότεροι με σταθερό εισόδημα και προβλέποντας να βρουν το καλύτερο επιτόκιο της αγοράς  περάσαν από όλα τα τραπεζικά ιδρύματα προκειμένου να καταλήξουν σε αυτό με το χαμηλότερο επιτόκιο και τους πιο ευνοικούς όρους αποπληρωμής του (διάρκεια, τυχόν αποφυγή εξόδων δανείου κ.λ.π). Κανένας τους δεν έψαχνε και δεν είχε ούτε καν στην άκρη του μυαλού του να επενδύσει σε κάποιο προιόν, αφού η μηνιαία δόση αποπληρωμής του δανείου είναι ένα σημαντικό κονδύλι καταβολής στα έξοδα που αφαρούνται απο το οικογενειακό εισόδημα ανά μήνα και κανένας εξ αυτών δεν θα θελε να εξαρτιέται αυτή δόση από ενδεχόμενες μεταβολές της ισοτιμίας (που μπορεί και 1 στο 1.000.000) να τους συνέφερε ενδεχόμενα -λέμε τώρα- αλλά αυτός δεν ήταν ο σκοπός τους. 

Όλοι αυτοί λοιπόν ως μη έχοντες εξειδικευμένες γνώσεις για επενδυτικά προιόντα, είχαν στο μυαλό τους και με αυτό υπέγραψαν τις εν λόγω συμβάσεις 1. Βρήκα την τράπεζα με το καλύτερο επιτόκιο. 2. Η μηνιαία δόση είναι αυτή. 3. Το εισόδημα είναι αυτό ..4 Τα χρόνια αποπληρωμής αυτά...5 Σε 35 χρόνια θα έχω εξοφλήσει αν υπολογίσουμε τις μελλοντικές τακτικές μου καταβολές. 6 Τότε θα έχω αυτή την περιουσία.
 
ΈΤσι λοιπόν με τα δεδομένα αυτά κατά νου, οι πελάτες μο, αφού βρήκαν το επιτόκιο LIBOR που συνδεόταν με τις συμβάσεις δανείων πολύ ελκυστικό συμφώνησαν και κατέστησαν συμβαλλόμενα μέρη των εν λόγω δανείων.


ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΟΣΚΕΛΙΣΕΤΕ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ΦΡΑΓΚΟΥ-ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΩΣ ΚΑΤΩΘΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΤΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ, ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΘΟΥΝ.

Η ηλεκτρονική διεύθυνση για την εν όγω συννενόησή μας είναι η : denmarco@hotmail.com 
και τα τηλέφωνά μου 6974-417556.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου